måndag 3 januari 2011

Liten i Vecka 27 (26+0)

Älskade kärleksunge,
jag kommer inte alltid vara så här förtvivlat ledsen,
det kommer gå över så oroa dig inte,
men nu behöver det vara så här,
jag behöver vara arg och ledsen,
skiten behöver komma ur mitt system,
för då får du och jag det bra sedan,
så som vi förtjänar,
okej?


Nu har jag beställt din vagn,
riktigt bra blev det,
och idag ska sängen inhandlas för den är på rea nu,
tokfin såklart.

Morfar ska hämta din byrå i helgen så vi kan plocka ner alla dina saker där,
du är redan väldigt bortskämd,
precis som det ska vara,
såklart.

Dina guldpjucks som mormor köpte är ju tokhäftiga,
och som E sa: klart att ett guldbarn ska ha guldskor!

För du är ett guldbarn,
det vet du va?

Jag jobbar på att skaffa oss ett eget hem,
det är lite knepigt,
ganska rejält knepigt faktiskt,
men det ska gå,
du kan väl hålla dina tummar därinne?

Du är redan en omtänksam krabat som buffar på mig när oron sätter in,
du känner din mamma väl och vet vad jag behöver just nu,
fortsätt gärna med det,
dina sparkar är som balsam för själen,
(förutom när du prickar in urinblåsan eller mina revben. Haha. Busunge)
älskade bästa Liten,
jag älskar dig,
härifrån till stjärnorna och tillbaka igen.
(oändligt alltså.)

All min kärlek har du
// Mamma

1 kommentar:

  1. Tänk när Liten kan läsa det du skriver. Tala om att vara älskad. Underbart att läsa dina ord. Allt gott till Dig!

    SvaraRadera