lördag 8 januari 2011

I vår verklighetspaus

Igår besöktes Naturhistoriska Museet,
mycket uppskattat av oss alla,
vi tittade på Deep Sea på Cosmonova,
fantastiskt häftigt,
Liten slog frivolter av lycka,
gillade nog alla häftiga ljudeffekter,
det gjorde jag iallafall,
en liten säl (mjukisdjur) införskaffades såklart till Liten,
första gången där måste firas,
jag fick en säl av min farfar när jag var där första gången,
familjetradition alltså.

Vi körde även runt på Östermalm,
det är sant som det sägs,
alla damer där har pälsmössa,
kul faktiskt,
vi fikade på Sturekatten,
kan varmt rekommenderas,
middag och tv avslutade en fin fredag,
det går bra här i vår verklighetspaus.
(om man bortser från att läkaren missade mig så jag nu hamnat mellan stolarna. igen.)

Idag ska vi strosa runt på staden,
äta god lunch,
shoppa,
för att i afton träffa 08-familjen,
fint det.

Nu väntar frukost,
Liten verkar hungrig,
ha en fin lördag bästa vänner!

// Linda och Liten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar