fredag 24 december 2010

ett nytt löfte.

Det blir inte jävligare än så här,
det kan bara bli bättre,
andas,
andas,
andas.

Mamma sitter själv i Ljungby,
Anders kämpar för sitt liv på hjärtintensiven i Karlskrona,
jag är trasigare än trasigast,
och idag är det julafton.

Jag lovade Liten att inte gråta idag,
jag ville ge kärleksungen en fridfull första jul,
men tårarna tycks inte ta slut,
så mitt nya löfte blir att nästa jul ska firas utan tårar,
no matter what,
älskade Liten,
förlåt!

God Jul ni fina därute!

1 kommentar:

  1. Hej kära du okända. Jag hittade hit via Lindas blogg. Du skriver så bra om det som drabbat dig. Det är så sorgligt.. så oförståbart.. så hårt.. så hemskt. Ni skulle varit två som firat julen och glatt er åt Liten. Det skulle ha varit på ett helt annat sätt för dig. Och nu är det så här genomsorgligt. Jag tänker på dig och kommer att fortsätta följa dig och Liten. Julekramar från En Eva därute.

    SvaraRadera