måndag 14 februari 2011

monday.

NU har jag fått allt sagt,
fått allt ut ur systemet,
så nu börjar jag om,
på egen hand,
med min Bästa Liten,
det är äkta kärlek det.

(och jo, jag sörjer fortfarande men nu sörjer jag sådant som är på riktigt och sådant som är värt att sörja. Det inbegriper inte pappan till Liten som trots allt fortfarande lyckas att förvåna mig åt det negativa hållet.)

Idag har mamman inhandlat en ny soffa,
den snyggaste i världen dessutom,
samt några lampor och gardiner,
lägenheten kommer att bli fantastisk,
jag vill flytta in NU,
jag är inte så bra på det där med tålamod,
haha.

Jag har dessutom kollat upp en del inför framtiden,
mamman kommer nog bli student igen,
Liten och jag ska bara lösa vår ekonomiska situation först,
ja och så ska mamman våga söka också,
hon är ju lite feg när det gäller studier,
men det ser hoppfullt ut,
så det så.

Nu ska här sovas,
klockan ringer sådär löjligt tidigt imorgon,
dröm vackra drömmar.

vid tangenterna
med kärlek
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar