onsdag 28 december 2011

jag förstår fortfarande inte.

en
julklapp
täcker
inte
upp
för
ett
liv
utan
sin
pappa.

förstår
du
inte
vilka
sår
du
lämnar
i
din
unges
själ
genom
att
välja
bort
honom

det
fruktansvärda
sätt
som
du
gjort?

fråga
dina
bröder,
de
vet,
de
lider
än
idag.

fan.

jävla
julklapp
till
att
ställa
till
med
skit
i
mitt
inre.

men jag förstår inte.
jag
förstår
inte.

inte nu.
aldrig någonsin kommer jag att förstå.

det måste ju vara något riktigt fel på dig?

usch.
hur kunde jag leva med dig?

2 kommentarer:

  1. Du förstår inte nu men en dag kommer du att förstå. Det hände för att ge plats åt något bättre. Något större.
    Hade det varit mening att ni skulle leva ihop hade ni ju gjort det. Du är värd någon som är sann mot sig själv och som behandlar dig som den fina människa du är.
    Och nej, han kommer sannolikt aldrig att förstå hur du haft det, hur du känt. Hade han förstått hade han heller inte agerat som han gör.
    Han är dum, så dum som inte förstår bättre. Var glad och tacksam över att du slipper honom, att du är fri. Att du besitter alla möjligheter att få leva din dröm. Han var ett hinder för dina drömmar.

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År!
    Avslut är till för att lämna plats åt det nya.
    Kram
    V

    SvaraRadera