torsdag 15 december 2011

härifrån till stjärnorna och tillbaka igen.














Älskling,
om jag kunde så skulle jag rädda dig från det värsta sveket.
jag hoppas du förstår det.
om jag bara kunde så skulle jag ändra på allt som skett mot dig.
jag hoppas du känner det.
men jag kan inte det.
jag kan bara älska dig ovillkorligt och lova att alltid finnas hos dig.
du kommer alltid att vara den viktigaste för mig.
jag hoppas du kommer känna det.
du är den bästa i hela världen.
jag älskar dig.

// mamma

2 kommentarer:

  1. Din älsklingsunge känner att du älskar honom ovillkorligen. Du är den bästa i hela världen för honom. Du är fin. Jag tycker så mycket om det du skriver, du är så duktig på att skriva om hur du känner det. Livet. Rakt upp och ner. Tack för att jag får följa dig. Kram/E

    SvaraRadera
  2. Är det en bild på er? Det är ett otroligt fint foto!

    SvaraRadera