fredag 8 april 2011

8e december- 8e april

fem månader idag,
fem månader sedan illusionen föll,
fem månader sedan lögnerna började uppdagas,
fem månader sedan han gick sin väg,
fem månader?

vi lever,
vi andas,
ofattbart,
overkligt,
som sju jävligt svåra år,
tung dag,
i hjärtat,
men fin på samma gång då fin vän värmde hjärteroten,
tack.

på måndag är det Litens beräknade dag,
då ska vi återigen ses i det där huset,
jag vet inte riktigt vad jag känner om det,
jag vet inte så mycket alls just nu,
mer än att jag vill ha ut min bebis,
det får räcka.

Liten- du är den starkaste och modigaste jag vet.
Tack för att du stannade hos mig, trots allt!
Du slutar aldrig att förundra mig,
kom ut nu så jag får pussa på dig,
min lilla finaste skatt,
jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar